tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

6/06/2010

cata eksyy tulevaisuuteen (osa3)

Hämähäkki sanoi catalle kunnon puheella että: mene kamarian luo. Hän sanoo sitten että missä oot. Niin cata lähti kamarian luo. Kun cata oli kamarian luona.Niin kamaria sanoi catalle että: sinä olet tulevaisuudessa! cata kysyi että miten hän pääsee pois sieltä. Kamariaa nauratti. Kamaria sanoi catalle että: ei sieltä pääse pois. Sinun pitää tehdä tehtävä!Kamaria huusi. Sitte catan ystävä auttoi cataa tehtävässä. Sitten tehtävän jälkeen he lähtivät jäätelölle ja olivat onnellisia ikuisesti! tämän pituinen se. No mitä piditte? oli hyvä vai huono? Nyt mä annan mun woodyn ja bollyn kirjottaa.
Woody: Moikkelispoikkelis!! Mä oon catan woody. Mun nimi on penny.Se on hieno nimi ja olin niin söpö kun cata löys mut pääsiäismunasta.Sillon oli nähkääs sellanen viikko jolla piti ettii päääsiäismunia.Harmi, kun niitä ei voinu syödä.Mä olin satamassa,kun kuulin askeleita.Sitten pääsiäimunan kuori avautui.Sittten näin catan iloisen hymyn.cata vei mut majaansa heti.Ruokki, leikki minun kanssa ja vei kävelylle.cata on siis kiva tyyppi.Ottakaa se kamuks heti, kun näätte sen.Nyt on bollyn vuoro kirjottaa.Moi kaikki!! Mä oon catan bolly .Mä en kirjota ekalla kerralla paljon. En ooo tottunu siihen vielä.Näkyillään pandat!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista