tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

6/08/2010

ei keksi mitä kirjottaaaa

Mä en tiiä mitä kirjottaaaaa. Ainiin mä teen tanssikerhoo vesiputouksentaa. Eilen oli vähän hankalaa kun aika moni ei seurannut niitä liikkeitä. Joten jos haluutte tulla mukaan niin sanookaa mulle. Teidän pitäää vaan tehdä samat liikkeet ei se ole niin vaikeeta eihän? no Mä lopetan nyt ku ei keksi enää mitääääääää ja mun pitäää mennä ruokkiii mun pupu hei hei t:cata Mä oon woody ja tiiän miks cata ei kirjottele nyt koska hän nukuttaaa hei hei tervesin catan woody eli penny = D =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista