tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

6/09/2010

kultapanda

Mä olin tänään kultapanda.Kivaa eikö,vaan.Mulla oli 2652 pandakolikkoa ja nyt niitä on 73.Ostin todella paljon juttuja. Mä en ottanut yhtään kuvaa kun unohin. Harmi olisittte varmaan halunnut nähä minkä lainen olin.Mä voisin alottaa uuden tarinan joskus.Mun pokopetsi, woody ja bolly ei kirjotat tänään ne haluu lukee toisten blogeja. Ai niin niihin kommenteihin ei voi kirjotella koska mä en oo tehny sitä ihme juttuuu. Mä lopetan nyt kirjottelemisen hei hei pandat t:cata

1 kommentti:

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista