tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

6/22/2010

Rakkaus on tullut panfuun

Moi! Kuten jotkut on nähnyt todella monta rakastavaisia pandoja.Kuten ellan ja maxsin blogissa lukee ja mä ajattelin kertoo omista rakkaustarinoistani.Ekaksi kerron siitä kun tulin panfuun ekan kerran.Oli kaunis aamu ja olin ollut poisa koulusta,koska olin kipeänä.Sitten menin kaupunkii ja siellä oli porukkka sitten mansikkka karne vaalien.Ei ollut silloin uutta kaupunkia ja sitten monet sanoi et rakasti mua.Kyllä mä punastuin hetkeksi ja kun menin jäätelö baarin, niin ne seuras mua koko ajan.Sitten menin kartalta tonne ravintolaa ja hain sieltä töitä.Sitten taas joku sano rakastavansa mua.Mä olin sanonu niille etttä en oo valmis.Sitten seuraaava päivänä ne sano taas samat sanat ja pussasi mua.Siis mä sanoin etten ole valmis ainakaan vielä viikkoon.Voi siis sanooo et olen sellanen panda,jota rakastetaan todella paljon. hyvää kesää! t: cata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista