tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

9/07/2010

ei oo tekemistä



laitan vaan kuvia. tässä kuvassa minä olen eläinkaupassa katsokaa kuvaa isompana. sitten seuraava kuva..... tässä kuvassa olen tina ja mä tulivuorella katsomassa ilotulitusta tiedättekö te lukijani että miten pääsee sinne taivaaseen jos ette tiijä tai tiijätte niin kommentoikaa! ja nyt mä tallennan tän kirjotuksen koska on vähä muuta justkia tekemättä =) 8) XD /) cool juhuu kommentoikaaa ja olkaa lukijoita sit vaaaaaan rokataan! (ja mä tarkotin panfua ku se rokkaa koska se on paras!eiks jea)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista