tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

9/20/2010

ikävä juttu ja yks kiva kisa


moi mua harmittaa kun muut tulivat tarinaan ja lopettivat kesken ei ees sanut alotettua :(:(:( mutta toka kiva asia on tadaaa tadaaaa se on kiva kisa taino ei sekään kovin kiva kisaa oo muttaaa piteimmättä puheita se on runo kilpailu! teidän pitää keksii panfusta joku kiva runo. ja sitten eilen ellan ja maxsin blogissa oli että oli kunnia laittaa heidät naimisiin mutta peikko8 on munkaa ehkä enäää vaan kamu ja oli kyllä muutekin vaan kamu. älkää luulko että mä menisin naimisiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja sitten yks toosii kivaa kuvaaa

6 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Laitoin mut sun lukijaks.
    Voisitko olla mun lukija. Mun blogi löytyy panfusta pandojen omista blogeista.

    Tassuttain Jolanda

    VastaaPoista
  2. Panfu rulee,
    Kohta tulee
    Uus kisa,
    ja sitten mun visa,
    Kamui panfus paljonki
    Ja keskustassa myös salonki
    Panfu paras,
    En oo varas
    Tulehan
    Pelaamaan
    Panfuun kanssain.

    Tämä pikku runo o tuohon runokisaan.
    Mitä siitä saa palkinnoksi.
    Alan lukiakses jote täs tää ja ::
    LOVE&PEACE:
    Lovelynatalia!!!

    VastaaPoista
  3. panfussa saa nauraa ja kun laulaa saa niin on mukavaa en tahdo ollenkaaan et ei voi rallattaa mut aina vaan onmukavaa pieni panda vaan varpaita valittaa missä on iglu no omassa majassa

    VastaaPoista
  4. mä käyn laittamassa itteni sun lukijaks mä poistin ne mun ajemmat kommentit ja voittaja saa haastattelun mun blogiin

    VastaaPoista
  5. toivotaan että tää kisa ei oo viellä loppunu... osallistun siis...RUNONI:

    Panfussa voi hommata kavereita monta tusina eikähaittaavaikka syö rusinaaVoi juostaja telmiä eikä panfussa ole kelmejä.Saa panda ottaakantaa Ellan ja Maxin kirjoituksiin tai toisten kikauksiin

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista