tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

9/08/2010

jotain juttuja






terve mä laitan nyt kuvia ja yhdessä kuvassa lukee jotain joten yrittääkää selvittää se huom. se on huomenna ei siis tänään! no nini nyt laitan kuvan katsokaa kuvaa isonnettuna jos ei näy mitä siinä lukee niin kirjottakaa blogis. sit toka kuva siinä kuvassa mä oon puussa. tiedättekö te lukijani miten sinne pääsee 8)? sit mä laitan muita kuvia ja vähän mun omia muokattuja enkä kerro niistä sen enempää......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista