tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

9/19/2010

mä siis oon...

Hei. Mä olen nyt oikein surullinen.Mä luin justiinsa kommentteja ja kävi ilmi että mua vihataan enemmän kuin pidetään.nyt mä mietin blogin poistamista.Mikä mulla on? Kukaan ei välitä minusta.kuitenkin mussukki puolusti mua, joten mä oon pikkusen hyvällä tuulella. mä meen nyyte muokkaa blogiini. moro vaan kaikki.

8 kommenttia:

  1. Älä missään tapauksessa poista blogiasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. oon samaa mieltä kun Hannah

    VastaaPoista
  3. ÄLä poista blogiasi se on hyvä! LAitoin itteni sun blogin lukjaksi mee säki mun blogii jos et oo vielä sen osote on : http://mussukkinblogi.blogspot.com/


    Mä pidän susta kaverina! Sä oot kiva tyyppi!

    VastaaPoista
  4. mä kutsun sua vieläkin pp mutta se tarkottaa paras panda sori siitä viime kerrasta älä poista blogias pliis


    t:mikki123

    VastaaPoista
  5. älä poista blogias!!!!!!!!!!!!!
    mä olin oottanu koko kesän, että sun blogi tulee pois kesä tauolta,joten et pliis lopeta!!!!!!!!
    sitä paitsi, sun blogi on hyvä, ja sä oot reilu kaveri.

    terkuin:kikka (oon se sama kirsikankukka)

    VastaaPoista
  6. MOI WEN MÄ POISTA EN MÄ EES RAASKI MUN MA MIUKKUJIIN TARIAN ON AIKA PAHASTI KESKEN JOTEN MÄ TEEN NIITÄ TARINOITA MUIDEN KANSSA.MIKKI EI KYLLÄ OLLUT HAAUSKAA KUN SÄ NIMETTELIT BOGIANI HUONOKSI MUTTA EI SE HAITTAA SAAT SEN ANTEEKSI. KIRSIKANKUKKA SÄKINO OT REILUKAMU MUTTA SILLON KUN OLI KESÄTAUKO NIIN KYLLÄ MÄ VÄHÄN MUISTAAKSENI KIRJOITIN.mutta käykää lukee uus mun kirjotukseni. MUSSUKKI SUA EI NÄY MUN LUKIJOISSA VOITKO LAITTAA UUDELLEEN?JA SIT NIIT HYMIÖITÄ ;-)XD 8)8-)EIPÄ SIT MUUTA PAITSI MÄ LAITAN NE LUKIJAT JA SIT ETTÄ TASSUTTAIN CAT TAI SIT LOVE&PLEACE CATA

    VastaaPoista
  7. älä missään nimes poistä sun blogias T: tepanalle

    VastaaPoista
  8. Niin älä missään nimessä posta tätä blogii... siitä tulee kaikkille vaan pahamieli(lukioille siis) ja kannnattaa lukee Jenzkan blogii XD

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista