tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

9/15/2010

tosi outoo



moi mulla kävi hassu juttu kattokaa kuva!! mä jouduin tekee kultasen takin uudelleen!!!!!!!!!!!!!! sit toka kuva on siitä mitenn sain sen valmiiksi.mä näin momo joka on panfun bändin jäsen.se on vasta komistus

8 kommenttia:

  1. siis se ein ole! sen kirjotti mun pikkusisko kun mä olin syömässä!

    VastaaPoista
  2. mäkin jouduin ja en enää voi kkäyttää krucio juttui eli ne on "vain kultapandoille"

    VastaaPoista
  3. NIIN HARMI MUT TÄNÄÄN ON KULTAPANDAPÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  4. Köh köh cata.
    Sä pilaat mun ja Pepin elämän!
    Sä oot sit yks sellanen..............>=(
    Kuuntelekkos ees minua ku poistat vaan pepin ja anskumurun kommentit!
    Sun blogi on minusta tosi huono.
    Ja voisitko kiitos vain ottaa yläkuvastas ton tervetulo kuvan sillä pyysin anskumurua tekemään sellasen MINULLE EIKÄ SULLE!

    VastaaPoista
  5. Cata et tosiaan kaan oo mukava.Sä oot sit munki mielestä yks sellanen................):):):):): tajuukko en kyllä lue sun blogia muuten mä vihaan sua oon Didilin kamu ja musta on väärin että otit Didilin ylä kuvan senkin pp tajuukko cata mitä jos poista sit sen HETI!!!!!!!!!!!!!!! kutsun sua sii hen asti pp muuten en kyllä koskaan oo sun kamu moikka pp=pas..pää

    VastaaPoista
  6. Öh.
    Mikki,pandapomo11 kutsutaan pp:ksi.=S

    VastaaPoista
  7. te ootte törkeitä!mitä cata on muka tehnyt!aatelkaa kun teitä sanottas pas..p...!AATELKAA!
    Tassuttain VIHAINEN jenny2000

    VastaaPoista
  8. niin mä oon aatellut sitä blogin poistamista ja didili sä oot mun kamu mutta arvaa onko hauskaa??????????!!!!!!!!!!!!!!! kiitti jenny2000 ja anskumurun blogissa lukee kopioitavaa joten sieltä saa kopioida ja jos tiesitte että mä en kopioi sieltä vaan mä otan kuvahaun sietlä otan kuvia ja tietenkin heti panfusta otan

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista