tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

10/31/2010

100 teksti tulossa

Moi! mä oon saanut pikkuisen tilauksia ja laitan ne tänään jonnekki kopioitavaksi ja pyytäisin jolta joka osaa niin kertoisi miten saan kommentit sivuihin.Vielä kahden tekstin päästä tulee mun sadas teksti.Ja muuten jos ihmettelette miksi mun blogi on niin pitkä niin mä kerron.Laitoin sen niin että voitte lukea ekasta tekstista aina uusimpaaan.Ja tilaukset teen niin nopsasti että ne on valmiina huomenna tai sun muuta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista