tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

10/15/2010

syyysloma + runouskilpailusta asiaaa+kopiointi sivun tilaukset

Huomenta,kaikki panfulaiset!Ekaksi:joko ollaan syysloma fiiliksissä? mä ainakin oon.ja muuten tein yhen merirosvo tarinan eilen.mä laitan sen yhteeen sivuun jossa se on luettavana.tuota noin... kopiontisivulle ei oo vielä laitettu kommentteja,koska en osaa.ehkä anskumuru neuvoo,vai mitä.ja runokilpailu päätetään maanantaina.vielä ehtii osallistua.laitoin kommenttien päälle valvonnan, ettei tule niitä ilkeitä kirjoituksia.mä kirjotan nyt toisella värillä mitä mä aijon tehä syyslomalla. mä aijon tehä semmosen kivan ison linnotuksen!!!!!!!! koska sitä lunta tulee koko ajan! ;D.sitten sanotaaan et talvesta tuleee ennätys kylmä!.piääkin mennä ostamaan lämpimiä takkeja ja pipoja sum muita.ai niin mulle tulee maskotti käymään tänään.se saa yhden sivun ehkä.moikka kaikille ja rentoisaaa lomaviikkoa kaikillle!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista