tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

11/03/2010

40 lukijaaa!

MOI KAIKKI! KIVAA KUN MULLA ON 40 LUKIJAA! MUUTEN SAAFA JA JENNY2000 TEILLÄ ON TILAUKSET VALMIIT VOI OLLA AIKA VARMAA ETTÄ EN SAA SITÄ 40 LUKIJA KUVAA TÄHÄN KUN SE EI ANNA SITÄ.. sit mä kerron
yhestä halloween videosta.se tulee blogiini .Ja sain tänään selville että tää on mun sadas teksti ja sitten mulla on noi 40 lukijaa
☺! Se on mahtavaa! Jos on perjanjaina on kultapandapäivä,niin tää on paras viikko ikinä! muuten sivustooni on laitettu ne kuvat ja kertokaa mielipiteet vaan rohkeesti

13 kommenttia:

  1. Moi cata! Minne niit tilauksii tehään? Tekisin mielelläni, mut en edes löytäny lukiojoita!!! Moikka, kerrohan sittebn ;)

    Panfuillen: Uniella

    VastaaPoista
  2. Vitsi onnee!Are you so happy?Huom!xD

    VastaaPoista
  3. Moi ja muistatko että kirjoita se teksti KONEELLA, ÄLÄ ITTE.Samallalailla niinkuin mä nyt.

    VastaaPoista
  4. uniella supersankari1 kakkupala kun otatte mun blogin odotatte vähän aikaa heti kun meette sen yläkuvan ohi niin sit pitäis olla ne lukijat riippuu kyl siitä miten nopee kone on.. ;D ja sit kerrot vaan kommentissa minkälaisen haluut ;D
    sit jenny olen onnellinen ja sit kyl mä muistan mut siitä tekstistä tulee vaan niin pieni. Ja viimeisiksi mutta ei vähinpäisenä mussukki kiitos ja sul on paljon lukijoita ei kä mua haittaa vaikka onkin se on mulle ihan sama kun mä niitä kuitenkin saan ;D ;S

    VastaaPoista
  5. No sen saa sillee et ota teksti ja paina oikeeta hiiren näppäintä.Sit se "tekstityökalurivi".sieltä voit säätää kokoo ja sit mallia, moimoi

    VastaaPoista
  6. sun blogi on surkea:p

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Oot vaan Catalle kateellinen kun sillä on blogi (ja niin paljon lukijoita) ja et ees uskalla kertoo pandas nimee.

    VastaaPoista
  8. nii ja miten nii surkee!?! ei sit tosiaankaa mikä huono anonyymi? noh kurkkaampa sun blogii onko se sit joku paras ;)

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista