tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

11/12/2010

kultapandapäivä!+kaks vakavaa asiaa


jes on kultapandapäivä!!!!!!! harmi kun pääsen vasta nyt koneelle koska olin mun kamun halloween synttäreillä.mut täs on mun tekemä kultapanda-kuva se on kyl ruma.. eli se on tos ylhääl.:o noniin nyt siirytään vakavampiin mun koulus kun mä oon tehny semmosen linnan se on jo säretty 3 kertaa! ja viel tahallaan! ja sit toi mun teksti missä lukee et 40 lukijaa niin sinne kommenteihin oli kirjotettu et mun blogi on surkee! >:( >;(

8 kommenttia:

  1. Hmmm.... Älä usko sellasii tyyppei!
    Sun blogis on uskomattoman hieno!
    Itse asiassa hienompi ku mun.

    Panfu terkuin:Chuchu.

    VastaaPoista
  2. Ei sun blogi oo surkee.

    Tassuttain
    omppu1234

    VastaaPoista
  3. chuchu enpä usko et sun blogi on huononpi kun mun sun paljon parempi ;D tassuttain: cata ta sit love&peace cata ;D

    VastaaPoista
  4. Kuka sen lie kirjoitti, saisi kuulla kunniansa!
    Se oli taatusti kateellinen sinulle!
    Sun blogi on upee!

    VastaaPoista
  5. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilkeäääääää kuka lie kirjottelee semmosii olikse anonyymillä hyi rumaa (teksti voi olla hieman liioiteltuja:D) älä usko niitä ne on vaankateellisia;)

    VastaaPoista
  6. t: liljapanda (unohin laittaa)

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista