tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

11/15/2010

iglu ja lunta panfuun!

Moi! panfuun tulee iglu ja lunta!! jes kaikki lukijat. tässä yks kysymys miten pääsee viidakon peliluolan seinälle? jos tiedätte niin kertokaa kommmentissa nimittäin mä ainakin tiijän ;D mitäs muuta ainiinmä näin tos on se kuva ja taas mä kirjotin mustal mut mitä välii. eli tos kuvas on mä ja Sampyla. :) =) ei muutaTASSUTTAIN:CATA :)

7 kommenttia:

  1. Moi saafa toivottavasti luet tän tekstin en löytänyt sitä kuvaa kun jo kerran sen sanoin niin että käviskö semmonen toinen kuva

    VastaaPoista
  2. Moi cata! Lukisitko blogiani?

    http://sassenblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Moi, mä tässä linda!
    Mullakin on oma blogi ja haluisin että
    tulisitte sinne lukijoiks joten jos viitsitte vaivautua:

    http://linda70-blogini.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Moi cata!haluisin tavata sut panfussa niin voisitko kirjoittaa kommenttiin mun blogissa koska sulle käy että me tavattaissiin!Koska haluisin hastattaa sut!Ja vilä yksi asia mutta sanon sen sit kun me tavataan!XD

    VastaaPoista
  5. Okke linda70 voin olla ja Okei frekulina!

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista