tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

11/14/2010

mallikilpailu




Mallikilpailun on tossa tämän tekstin päällä. Toinen on sen vieressä.
Kolmas ehdokas on tuolla alhaalla oikealla.Äänestä kommenteissa.Tässä on malli:Numero 2 on hieno sekä omatyylinenn että rento ja söötti.Muistakaa laittaa mukaan perustelut! Kisaillen cata! (minä olen näissä kuvissa eri asuissa)

11 kommenttia:

  1. Mä tykkään ykkösestä!Kosk siin oot Gabriella asussa!Ja tykkään High School Musical elokuvasta!

    VastaaPoista
  2. saafa entä perustelu?? okke baltsu ;D heippa mä kirjotin tän kommentin 20:55 illalla :)

    VastaaPoista
  3. Moi cata!Mä tykkään kolmosesta, koska se on trendi, siisti, rantajuhliin sopiva, mukava, muodikas, kesäinen, tyttämänen ja ennen kaikkea COOL!Siinä mun mielipide ja perustelu!Sitten yksi kysymys voisitko liittyä mun blogin lukijaksi kun sanoit eilen niin?Sen nimi on Mollyn Panfu blogi ja se löytyy Pandojenblogit-listalta!!!

    VastaaPoista
  4. kakkonen kun se on se niin siisti ja makee ja cool

    VastaaPoista
  5. Tuo ensimmäinen on hienoin!
    Koska se on niin tyttömäinen..Ja se on myös muodikas ja vaude asu!
    T: Ystäväsi katak!

    VastaaPoista
  6. cata tuun sen hakke huomenna sano jos ei oo valmis ni sano päivä millo se on sit valmis

    VastaaPoista
  7. kiitti kaikille jotka osallistui! mulla tulee olemaan semmoinen kysely kun kakkonene ja kolmonen sai saman verran ääniä... en taija kertoa enempää kerron sen sit tekstis

    VastaaPoista
  8. kolmas on paras mut muutkin on hyvii!

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista