tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

12/12/2010

Synttärit!

Hei moi mul on synttärit tiistaian ja täytän 10v eli aika vähä....Eilen möä sain korvikset :) Mua ärsyttää se kun mun koneen netti ei toimi joka päivä joten en voi kirjoittaa. ja sitten kuka bois kertoo että miten saa ladattuu mp3 soittimeen niitä biisei?! kertokaa nyt ihmees ja sit panfuun. Panfu on paras peli ikinä!

5 kommenttia:

  1. Voi onnee!Et sä mikään nuori oo!Minä, lovelynatalie ja mooooni muu on panfussa 4 l.k:lla!!!Ihan aikuisten oikeesti!Saitko sä eilen korvikset, vai korviin reiät?Mulla on reijät, sain josku 2 lk:lla.Mut onnee!

    VastaaPoista
  2. Onnea!
    Et nii sä mikään nuori oo.
    Niin sitä että boisitko sää tulla mun blogin lukiaksi? Vastaathan mun blogiin tai tuusimpaan tekstiisi ☺.
    Eli palataan asiaan! Mun blogi on Annmaryn Panfu Blogi!
    Sen löydät listasta niin kuin omasi!!! heh..!

    "Annmary"

    P.S Sulla on tosi kiva ja mukava ja hieno blogi!!!!

    VastaaPoista
  3. käääk!!! UNOHIN NIMENI LAITTAAA MUTTA TÄSSÄ!

    VastaaPoista
  4. Onnee!!Piditkö sä ja sun sisko sun synttärit tiistaina?? Mä olin yksien kaksosten synttäreillä tiistaina Karttulassa :)

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista