tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

12/20/2010

netti ei päästä bloggeriin

Moi mä oon taas kirjoitellut tähän pitkän ajan päästä.joo mun synttärit oli tiistaina viime viikolla ja panfuuun tuli myös kakku ja sitten koristeet ja en saanu niistä yhtään kuvaa. :( Muuten rakkaat lukijani millon teidän synttärit on? Olisi mukava tietää myös jos kertoisitte mitä teitte/mitä teette synttäreillä.Kertokaa ne kommenteissa. Aika lyhyt teksti tuli.No ei voi mitään ja muistakaa että jos en kirjoita pitkään aikaan, koneeeni ei suostu päästämään nettiin ja näätte minut panfussa niin mä oon isäni koneella.Katon vain joulukalenterin ja lähden panfusta sitten.Joulu on jo niin lähellä että voi laskea nää yhdellä kädellä! Neljä päivää on lyhyt aika... ja lomat alkaaa

2 kommenttia:

  1. cata kylsä voit hmm.... jos mä voisin tuurata no mul on enemmän lukijoitakin kuin sulla ;)

    VastaaPoista
  2. Moi! mulla on synttärit 1.1. eli ollu jo....mutta tulee uuestaan :D

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista