tervetuloa

olet tullut catan sivuihin!lue,kommentoi ja vastaa kyselyihin.tervetuloa blogiini

tervetuloa catan sivuihin

Olet tullut catan sivuihin.Kommentoi mielipiteesi blogistani. Kaikki voi kommentoida.Rupea lukijaksi jos pidit blogistani ja muutenkin. Älä huuda vaan ota rennosti,kun luet ja selailet blogiinii.Iso hali tänne blogiini tulioita!!!!!!!!!!!!!!!! Tassuittain cata

Lukijat jotka on niin arvokkaita että panisin ne kassakaappiin

1/20/2011

uus ukkeli panfuun!

jee sain toisen ukon jonka nimi on sit kikka6. OLIN ÄSKEN SIELLÄ ENKÄ PYSTYNYT PUHUMAAN!voi voi minua kun minun nimi sanottiin enkä pystynyt puhumaan :( JOTEN YRITÄN TEHDÄÄ JOTAIN ET SE PYSTYIS PUHUU NONIIN teen uuden blogin siit tulee jossain vaihees lisää olikohan tos kaikki??????

4 kommenttia:

  1. No olitko aktivoinut sähköpostin? Jos et niin ei ihme ettet voi puhuu. Silloin ei voi puhua jos ei ole aktivoinut sähköpostia!

    VastaaPoista
  2. Ai teet uuen blogin ?! onks se sitte niinku kikan blogi ? Ja sä laitat sitte niitä kikka pandoja sinne ? no huhuu..

    Kuffa
    __________

    VastaaPoista
  3. mee mun blogiiin!!!!!!!!v Kattoo bändiin liittyvä postaus SUPER TÄRKEÄ!!!!!!! TÄNÄÄN! NYT!

    VastaaPoista
  4. 1)Olin aktivoinut!
    2)No huhuu itelles
    3)Joo meen ellei joo jo liijan myöhäst

    VastaaPoista

Kommentoi ja kerro mielipiteesi ja muita asioita ilman kirosanoja! "& ;¤

Hae tästä blogista